2011. február 12., szombat

Haul...szerűség:) Eyestudio Lasting Drama- gel liner:)!!!

Legelső postom pedig, az egyik legújabb de pár nap alatt a szivembe férkőző Eyestudio Lasting Drama nevű gél állagú Maybelline tusról fog szólni:)
 A tégely és a hozzá járó ecset:)

Elöljáróban: Már nagyonnagyon szerettem volna egy tégelyes tust is, mivel ecsetem már volt, és egy folyékony állagú tubusból próbáltam mindig kihalászni és használni az ecsettel gyönyörűen húzható sminket.Így Nyíregyházán járva végig jártam egy Douglast, de csak a Shiseido polcon találtam 7700 Ft-ért, ennyit viszont nem akartam és nem is voltam hajlandó kiadni rá. De a Müllerben rátaláltam erre a kis csodára, már sokkal barátibb 3000 Ft körüli áron. Ez az egy darab volt belőle, remélem ha megtetszik ti is rátaláltok valahol!:)


A tusról: A tus maga elég szép színű,nem azaz igazi fekete, pedig az intense black 01-est választottam:), se nem fényes, se nem csillog, igazi matt;talán számomra túlságosan is. A gél mennyiségéhez képest hatalmas üvegtégelyben adják. Ha vastagabban húzzuk nem azt az gazi feketet színt kapjuk, de vékonyabb vonalban csodaszép. Hamar szárad, és keményedik, az ecsetbe elég csúnyán beleragad.

Az ecsetről: Nem tetszik. Először is ehhez a legjobb ha igazi "tusecset"-et használunk. Ez egy ferde, masszív ecsetet jelenthet, vagy egy igazán vékony hosszuszőrű ecset lehet. Az, amit ők ehhez adtak, ahhoz az ecsetemhez hasonlít amit én rúzsecsetként használok.Se nem ferde, se nem masszív. Nekem sajnos nem megy vele a vonalhúzás, bár bátran vállalom h Én vagyok a béna:)
 tusecsetek:)
(forrás:sminkkel.com)

A csomagolás nekem nagyon tetszett egy kis papírból készült felfelé véknyuló szürke doboz, szerintem ötletes:)

Nektek bevált?

Viszlát legközelebb!!     xxxxx










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése