2011. március 10., csütörtök

Lilaaaaaaa:)))))) (kérésre)

Osztálytársam mutatta ezt a sminket, h készítsem el neki szombat-estére:)

Itt a kép, ami alapján készült a smink:


Általában ha nem is én fogom viselni az adott sminket, gyakorlás céljáből elkészítem önmagamon is:) Hát íme rajtam:










Mire odajutottunk, h Dalminak is elkészítettem a sminket, ő kicsit rózsaszínesebbet kért, igy már ez született:

nincs amúgy semmilyen zöld a szemráncban:)
Amiket használtam:

-szemhéjalapozó (házikészítés)
-Fehér szemhéjpúder (MAC paletta)
-Essence-Made with love paletta (01 in love) fehéret és rózsaszínt belőle..
-Avon szemhéjpúder (deep purple)
-Lady Ann rózsaszín magasfényű porállagú szemhéjfesték
-Essence fairytale shimmer powder
-Maybelline tégelyes tus

(+1: nagyon hasznos a tusvonalnál a kis sminkpálcika, ami olyasmi mint a fültisztító pálcika:))
Hogy tetszik nektek??:)))


millió puszi: Fancsi. xx

1 megjegyzés:

  1. Ezt a sminket már én is megcsináltam, de alaposan át kellett alakítanom, mert teljesen más a szemformám és nekem nem állt jól...:/

    VálaszTörlés