2011. május 16., hétfő

éééééééssss ujra:)

Ne haragudjatok, kicsit elhúzódott az a május 5.:)
Elöljáróban leírom nektek, h mire is számíthattok az eljövendőkben:):
-ballagáson milyen sminket viseltem.
-egy elééég hosszu haul h miket sikerült összevásárolnom azótaa:)
-természetesen a legtöbbhöz lesz Review is:)
-mivel köztudottan essence mániás vagyok, leírom nektek, h én mit szerzek/szereztem be az új kollekcióbol.
-szeretnék egy külön posot szánni az essence ecseteinek ishttp://www.blogger.com/post-create.g?blogID=3534284171248692405
-ballagásra készítettem egy ruhát, ezt is bemutatom nektek:)
-egy peacock azaz páva-smink:)


pár dolog, amiről biztosan lesz review: clinique 3 lépéses arcápoló család, clinique alapozó, art deco szemhéjalapozó, MAC szemhéjtus

Egy dolog viszont, amit sokan kértetek, nem lesz. Még pedig a szakításra való tekintettel, az, h mit készítettem egy évre a volt barátomnak. Ne haragudjatok, lehet idővel újra beszélünk majd, és akk elkérem tőle, lefotózom és felteszem nektek:)

Mostanában sokat gondolkoztam azon, h a sminkelésen és az ezzel kapcsolats dolgokon kívül mi az ami érdekelne még titeket?:) Ha van bármi ilyesmi, írjatok bátran:)

Ma még megpróbálok egy postot írni, és megígérem h mostantól nem tűnök el hosszabb időre:)

xxxxxxxxxx

1 megjegyzés:

  1. Szija!

    Támadt egy jó ötletem! Nézz be hozzám és ha tetszik akkor kommentelj! :))

    http://marcsikincsesladikaja.blogspot.com/

    VálaszTörlés